S|I|M|A|T|A|B|U|L|A|T


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS 1 FB TWITTER 2nd FB NEWER OLDER +FOLLOW

hati ku brsuara sedih...:'(
hai to all blogger , hari ini ak nk story yg sdh n hepy un ad skit . ermm ... p bkn arnie jewp story ak yg sdh post yg sblom nih un  sdh2 jgk . mmg idop ak nih sllu di sklling n dibelenggu ksdhan . hurm .. okay prtma ak nk ckap hti ak btul2 hncur sngt skrng ... of coz la sbb CINTA an . siez ak ckp emg ak xleh lpekn dia .apa yang brlaku sekarang bila aku syg dy tramat2 ak ase dia bkan hiraukn prsaan ak nie lgi . dia yg curi hati aku dn dy yg kcwakn aty ak . ak emg sdh sngt2 ap yg ak inginkn slme nih xmnjdi knytaan. 2mlm dh ak m6gis krna dy . ad dia pdlikn kt ak? dy lyn ak cm nk xnk jewp..ak btol2 sdh. n 2mlm nih jgk ak tdow lwt bub xlh tdow...mte ak bngkak n kple ak skit bub tdow lwt. ak ase sdh ble ak bce blik smua mcj2 dy n yg dy updte kt blog ak sblom nih . dy ckap dy syg ak.. xnk kcwakn ak nk jge ak ..tapi sekarang dia dah berubah . ak un xtahu kenapa dy tuh berubah . hurmm....semalam ak dah terima insan baru lam idop aku tpat pda kol 1.53pagi (1.11.2011) cntik kn trikh tuh. insan baru nih brnme LUQMAN SHAFIQ . Lpas rsmi nyr aku jadi mlik shafiq ttbe tangki airmte ak bcor. aku thu sbb pe ak m6gis.. hanya tuhan jewp tau btpe sdh nyr ati ak. ak m6gis bub ak tlah kcwakn dy..tpi smpai ble ak msih ngn dy..dy xleh trme ak spnuh aty dy..dy bole trme ak sbgai SCANDEL dy jewp.sumpah aku sayang dia aku nak bersama dia aku nak bersama dengan dia tapi takdir dn keadaan yang menghalang semua nih.aku tahu aku nih bodoh sebab tergila2kn oan yang xpernah sayangkn aku..tapi dy prnah mngtakn dy sayang kn ak.bile aku ngn dia aku ase hepy sngt2 lynan dy ats ak,dlu aku ase ak lah prmaisuri lm idop dy aku ase xde orang boleh buad mcm tuh kt aku .hurm..p siapalah aku dmte dy skrng nih.. Ya Allah cuma tuhan sahaja yang tahu apa yang aku rasa sekarang nih bagaimana rase sakit hati yg teramat2. aku emg sedih 2 3 hri nie...and skrng aku tulis blog nih sambil menangis sebab aku layan dengan perasaan aku yg ngh dbelenggu ksdhan nim aku kembalikn knngan2 n memori yg lama . yerrr aku tahu aku septot lpekan je .. korang thu tak bkan snang nk lupekn orang tersayang kan ???!!! :'(
kenapa nasib aku selalu cmnie hah?? :'( aku nak lupakan dia tapi aku xbole walaupown hati nih dah hncur skit hati aku tetap syangkn dia.

aku senang bila tengok dia bahagia aku tumpang bahagia sekali . tapi aku lagi sangat sangat sangat merndukan kegembiraan aku tu ... aku rasa hati aku macam di hiris dengan pisau jeh . sakit sangat . aku hrap korng phamlah mcm mne prsaan tuh bila dkcwakn oleh org yang trsyang . tiap org mesti pernah terluka kan ? nak mngubati luka yang parah tuh emg lambat cuma org yang trtentu shaja bole mengubatinya iaitu bila dia dah mulai timbul perasaan sayang bila dia macam tuh muoan jngan la mainkan pulak . muoan cuba meyayangi dia blik . cuba mmahami dia . cnfirm dia tkkan kcewkan muoan sebab dia kn dh prnah trluka. Tapi aku tk rsa bleh jmpa orng mcam dia tuh . stiap hri ak m6gis krne dy n mengenangkan nasib aku yang malang nih .k la smpai snie jewp story ak kli nim ak dh xleh nk mnaip ag ak mnjdi sbak nk truskn mnaip ag..k la byewp..






                                                        ` i still love u `

0 comment[s] | back to top

Copyright © All Rights Reserved. Fully owned by ATYN QYHAH.