S|I|M|A|T|A|B|U|L|A|T


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS 1 FB TWITTER 2nd FB NEWER OLDER +FOLLOW

menjauhkan diri dari semua..
menyendiri keseorangan...
berada di tempat di mana tiada siapa yang mengenali aku...
berada di tempat di mana tiada siapa peduli pasal aku..
membiarkan aku dengan hidup aku yang makin menyedihkan nie..
itu yang aku ingin kan sekarang...

aku ingin sangat berlari sambil menjerit bagai orang histeria..
melepaskan semua sesak di dada..
aku makin lama makin buntu..
apa masalah dengan hidup aku sekarang..

hidup aku yang menggila nie bagai mentertawakan aku...
gelakkan aku..
kerana aku kehilangan diri aku sendiri..

bodoh! itu yang aku rasakan...
kenapa aku biarkan diri aku pergi..
sedangkan aku bingung di sini..

aku ingin sekali..
berlari...
mengejar diri aku yang itu...

aaahhhh!!
aku benci semua nie..
semua nie bagai membunuh aku secara senyap...
sedangkan aku sendiri tak mengerti apa punca untuk semua ini..

YA ALLAH...
tolong hamba Mu ini..
kejutkan hamba Mu ini..
bangun kan hamba Mu ini..
bebas kan hamba Mu ini..
jika ini semua dugaan daripada Mu..
akan ku terima apa ada nyer...
bantu lah hamba Mu ini Ya ALLAH...

0 comment[s] | back to top

Copyright © All Rights Reserved. Fully owned by ATYN QYHAH.