S|I|M|A|T|A|B|U|L|A|T


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS 1 FB TWITTER 2nd FB NEWER OLDER +FOLLOW

petang mengembirakan ! men ujan..:)



hai semua..selamat petang :)
hari nie kan aku buat kerja gler2 ngn member baik aku (tyhah) hihihi...:D
aku dengan member aku ni keluar gi jalan2 dalam
keadaan hujan renyai2.. tpi dalam ke renyaian
tuh.. kita orang basah kuyup. hee :D punya la
gler-2 kita orang ni ptang ni.. hahaha :D
kalau orang cakap kan mesti budak 2oan nie gler kan bub
pi jalan2 dengan keadaan hujan ni.. haa :D 
pi aku x kisah kalau orang nak cakap pe2 un..asalkan aku
hepy leh men hujan..YEAHHHH !!!! ske glerr bai... 
len kli aku nak men lgi.. hee :D 
thanx yunx bub same2 men hujan ngan aku tadi..


k la dh nk msuk wktu mgrib nie... snim jekk entry aku arinie simple jekk !
byewp korang..selamat menunaikan waktu magrib..:)

0 comment[s] | back to top

Copyright © All Rights Reserved. Fully owned by ATYN QYHAH.