S|I|M|A|T|A|B|U|L|A|T


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS 1 FB TWITTER 2nd FB NEWER OLDER +FOLLOW

u make me cry :'(


hai semua... pagi yer. sehat x ? tahu x pukul brape sekarang ? dah pukul 4.27pagi .
mata aku dah layu sebenar err...tapi xpela aku sanggup bertahan , 
aku nak luah semua apa yang aku rasa sekarang dan semua perasaan sedeh yang aku
tanggung kat dada aku nih...

hmm... tngok title kan semua ? ya allah hanya tuhan je tahu betapa sedeh nyer aku pagi2
cmni.. siez, memang aku x perasan nama diowang buat tu.. aku nie bersungguh-2 plan
nak tengok wayang dengan die besok.. dah hati aku menangis semua aku CANCEL kan.
aku memang sedeh.. aku rasa perasaan die kat aku memang dah xde dah . hmmm... buat apa lagi
kita jumpa kan ? kalau hati tu dah kosong ? aku memang bersungguh gler2 nak ajak kau
teman aku tengok cter baru keluar tuh  7 petala cinta . memang aku teringin sangat nak tengok citer tuh 
dengan kau, kau tau ark? dah jadi camnie.. pagi2 aku dah menangis . sakit hati pun ada... sedeh pun ada...
... aku pun tak tahu la kenapa semua ni masih berlaku kat atas diri aku ...
hmmmm..apa yang aku mampu buat sekarang adalah bersabar :')
ya allah... kau tolong la hamba mu ini sampai bila perasaan dan sampa bila aku harus hidup 
macam nih.. awak , kta rindu saat dulu2 n kenangan antara kita berdua.  :'(
hmmm... ya allah sampai bila larh aku harus berharap yang dia tuh akan kembali 
dalam hidup aku balik seperti dulu ?
aku pun dah tak tahu nak cakap apa lagi.. aku letih sebenar nyer.. letih menangis n letih mengnangkan nasib seperti nie..hmmmm..aku teringin sangat nak hidup macam dulu. 
Ya allah .... aku terima dan redha kalau ini yang kau berikan kepada ku.. aku terima 
ya allah.. jka ini kehendak yang kau berikan ya allah.
awak.. sejauh mana jarak antara kita , aku tetap menyayangi mu dan mencintaimu
sepenuh hatiku yunxxxxx,,....missumore


0 comment[s] | back to top

Copyright © All Rights Reserved. Fully owned by ATYN QYHAH.